Thailand dag 4

Idag gick vi upp tidigt, yrade runt trötta som as (jag och matte då) för att hinna med lite frukost innan bilen skulle avgå som tog oss till stranden runt halv tio. Det var väldigt vackert och man blev behandlad som en gud, de sprang fram och tillbaka med allt som man önskade, fixade till solstolarna och bädda till skönt med kudde ^^ mkt spring var de på thailändarna som ville sälja allt möjligt, fyndade lite grann då iaf, tunna sköna tyger på klänningar och liknande som är bekvämt nu när brännan tittat fram! Tror kl var närmare 5 lr ngt när vi fick nog och åkte hem. Alla har fått mkt färg idag så vi satsar nog på en dag vid våran pool imorgon isf havet. Vilket är skönt de me, blir en tripp in till stan på kvällen då bara som kompensation ^^ Jag,matte och mor käkade på restaurangen på området, mormor och morfar nöjde sig med att stanna vid huset och bara äta ngt lätt. Vi var tillbaka efter en liten stund, satt och prata lite innan det var dags för att gå in och lägga sig på sängen o läsa lite ^^ Jag hämtade hörlurarna och gjorde mig redo för lite skype med Carro :) pratade om lite allt möjligt och bestämde oss för att höras mer till helgen då vi kan prata tidigare på dagen så jag kan gå runt i området och visa hur det ser ut :)) Jag och mannen min sitter ute i värmen fortfarande, kl är nu lite över elva och snart är det väl dags att krypa ner i sängen, slå på acn och kolla lite serier som vanligt ;) ska bara dricka mitt iste och ta en sista cigg:) så säger Nattinatt för idag! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0