12.07.02

Denna helg har varit riktigt fartfylld och bestått utav en massa skojsigheter.

I fredags hade jag sällskap utav Elin, började röja i mitt rum då det ska tömmas för "ombyggnad".
Behövdes inte plockas ner så mkt innan det började se tomt ut ^^ väggarna är inprincip tomma men måste fortfarande bort med alla saker och de mesta utav möblerna. Min semester börjar imorgon så blir att ta tag i de hela! Carro var snäll och fixade färg till mig idag så de e ba kör ;)
Hur som, efter allt plock lagade vi oss hamburgare och tog plats i soffan. Kvällen slutade med lite bilåka ^^


Lördagen började med jobb, sedan vart det en tur till donken med Elin, Maffe och Pata.
Vidare för en tur till ngn sjö, där vi parkerade oss på ett berg i några minuter innan vi blev kallade tillbaka hem :P Väl hos Elin och Manfred tog vi oss en kopp kaffe och surrade lite medans grabbarna körde runt i stan en sväng. De kom tillbaka och vi begav oss till Adam för att hjälpa han med att flytta.. Mot Lindholmen, grabbarna lastar ur och jag och Elin går över till Carro och Danne för att säga hej. Blev kvar en stund och fick "träna fejset" xP (alltså, skratta så mkt då Danne är lite flummig utav sig) ;)
Åker vidare hem igen och hopp i säng för min del då jag jobbade tidigt söndag.

Och så var det söndag.. fan vad tiden går, dags för sommaren att titta förbi nu innan vintern tar över!!

Så vad hände igår, jo efter jobb drog jag hem med tankarna att börja göra en tårta, men så vart inte fallet. Elin kom och hängde en stund på ballen :) vid 5 tiden rullade hon hem igen och det var dags för att fixa tårta. Far stod för matlagningen och jag och mor fixade tårtan. och eftersom jag inte nämnt de än så säger jag det nu, min bror fyllde år ^^ Familjen samlad för att njuta av fars underbara köttgryta. Kl 7 kom mormor, morfar och kusinen Lucas för en bit tårta och mys :))

Nu har jag nyligen sagt hej då till Carro som varit här och vi spenderade en riktig myskväll tillsammans. Mat och film, ett härligt avslut på denna långa smått dryga måndag ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0