Grönt är skönt. sommaren på g!

Idag är det såhär fint väder!!


vilket innebär solning på balkongen. Elin var en snel hest och gjorde mig sällskap ^^ riiktigt härligt, som att ligga på stranden och steka i ngt awesome land! Det enda som saknades var ett stort glas med kall saft! Så nu smyger sig sommaren på, sakta men säkert som jag brukar säga till gamlingarna på jobbet ^^

Nu har iaf Elin åkt, på cirkus ^^ och jag har nyss städat, tvättat och diskat så isf saft får jag ta mig ett glas kallt vatten och gå ut i solen på balkongen igen.


Tack & hej för mig!


Kommentarer
Elin

Det var awsome!! Tackar så mycket för de ^^ <3

2012-05-18 @ 22:44:16
Anonym

Totally! Tack själv <3

2012-05-19 @ 12:54:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0