Adventure

Igår vart det ett riktigt äventyr! Jag och far åker till Rimbo för att hämta båten, vidare till Norrtälje där vi möter upp mor. Käkar lite tillsammans och kommer fram till att vi ska köpa en vattenskoter ;D wiihoo säger jag bara!! Så nu blir det väl häng på landet oftare! 

Mor och jag åker sedan vidare på jakt efter en tom parkeringsplats, lyckas hitta en och vandrar sedan runt i centrumet en sväng och kollade runt i affärer, tog en fika med far och gick sedan vidare.

Lite senare kom Elin in, mor åkte vidare till landet och Elin och jag vandrade vidare med tankarna att gå på marknaden.. men de var typ ingen? utan det var mest musik i varje hörn av gatorna och såklart far och båtklubben som var där och ställde upp sina båtar. Blev en kortis, vi köpte en varsin tavla ;) Jag upptäckte att i min väska låg mors mobil.. och eftersom mor o far blir på landet hela helgen så antog jag att hon ville ha den, så vi åkte till Flygfyren (ica) för att köpa ngt att äta och sedan vidare ut till landet.

Väl där åt vi våran middag, bulle och kaffe till efterrätt och kollade film med mor (: Vi blev inte så långvariga utav begav oss sedan mot Tuna.

Vi gjorde att stopp hos Emma, som hade varit så gullig och köpt glass till oss ^.^ så vi kalasade på de och lite cola. Satt som vanligt ett bra tag ute på trappen och snackade, mkt härligt!

Och sen hem och bums i säng ;) För nu sitter jag på jobbet och har lunch.
Förhoppningsvis kan jag sluta tidigare idag och då blir det ner till centrum för att möta upp Carro och Elin för shopping utav mat och alkohol ;) FÖR IDAG ÄR DET TJEJMIDDAG! Yes it is ;)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0