Bästa vän

Dagen börjar lugnt med att vakna upp tillsammans med min man. Bläddrar runt på alla kanaler men det är verkligen bara skit på tv så tidigt på morgonen..

Får ett samtal från bästa vän då hon frågar om jag vill följa med till veterinären då hennes vovve ska ta bort stygnen i benet, självklart säger jag Ja och de är strax här och hämtar upp mig. Väl där fick vi vänta ett tag men när det väl är vår tur så är Ajax såå duktig och ligger helt stilla :) allt går fort och bra så vi beger oss hemåt.

Blir avsläppta hos mig där vi slappar framför en film. Tills vi inser att lite mat vore gott.. snabbt fixat och vi är åter i soffan och kollar klart på filmen ^^ Nu har hon nyligen blivit hämtad utav sin man och jag har intagit soffläge igen!

Kanske inte blir så ofta men när det väl blir av så är man lycklig!
Är glad för att ha dig i mitt liv <3



Kommentarer
caroline

& jag är glad över att ha DIG i mitt liv.. <3



Du är BÄST!!



Lööööv

2012-04-16 @ 08:11:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0