12.07.03

Det har varit en super lugn och skön dag på jobbet idag, dusch som inte blir av och "slipper" ett städ så vi endast har ett städ på 3 pers så det gick ju snabbt och smidigt. Tar mig ner till kontoret i centrum och åker hem tillsammans med födelsedagsbarnet (verros mor) där fika väntas med lite folk :) Så det blir myspys i det härliga vädret, fika och massa snack. Som grädde på moset har Verros päron köpt en hund xD ååhh typ det sötaste jag sett! så himla liten och helt sanslöst gullig ^^

På kvällen när alla begett sig hem packar Verro ihop sig och gör sig redo för färd hem till stan.
Carro ringer och säger att hon var hos Elin och ska åka hem och frågar om jag vill ha skjuts :) så söt! så vink vink till folket och vovvarna och svänger förbi macken för cigg, vidare hem och nu sitter jag här och skriver några rader i mitt röriga rum!

Btw så börjar min semester nu.. ska bli skönt. Men dock så har planerna om resan till cypern gått i lås så nu ser det ganska tomt ut för tillfället, så jag har hälsat folket på jobbet att de kan ringa om de behövs.



Söööt!! men sötare i verkligheten ^^ och jätte mini!

Mili får vi inte glömma, hon var oxå med på kalaset :) lilla skruttan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0