Ohh happy day

Idag är det ytterligare en sån varm och skön dag! Så nu väntar jag bara på far min och så åker jag ev med ut till norrtälje, där det är marknad idag och far ska ställa upp sin båt för visning. Ska slå en pling till mor och kolla läget för vi pratade om att mötas upp där då hon åkt iväg till en vän, plus att jag måste ha koll på bussarna så jag kommer hem.. hade de inte varit för att jag ska jobba tidigt imorgon så hade jag nog stannat på landet över natten.

Btw, igår träffade jag Verro, vilket var skoj då hon varit i Indien i nästan 2 månader. Vi möttes upp och satt sedan på altanen hos hennes föräldrar i några timmar, såå skönt. Och att få träffa Mili igen.. hon var så glad och kramgo :D underbara vovve! Tror vi hade nog den mest konstiga konversationen med Verros mor oxå xP Tabletter.. vi pratade om huden, hur lätt jag bränner mig och de blir så lätt bruna. Hennes mor förklarar att det finns piller man kan äta för att hjälpa pigmentet lr hur man ska säga, och eftersom jag inte kan svälja tabletter så blir det nog lite svårt om det inte finns i flytande lr går att mosa.. vilket leder oss till att tabletter utan en skåra inte ska mosas och dess innebörd .. :P men trotts de underliga samtalsämnet så hade vi trevligt där ute i solen ^^

Kl närmade sig 7 och Verro skulle åka hem till sitt place i stan. Carro kom förbi och vi satt och kollade lite på bilder från Verros tripp i Indien, och några cigg senare var det dags att åka.

Vidare till centrum för att plocka upp en varsin avocadosallad och hem till mig för käk och kolla lite tv. Några minuter senare dyker Elin in och vi sätter oss på balkongen och pratar gamla minnen och bara har en mysig stund (:Det planeras även lite inför imorgon då vi ska ha tjejmiddag! Vi 3 plus Emma :) Var länge sen och ska bli riktigt kul faktiskt.


Nu ska jag gå ut och ta en cigg och ringa och störa Carro lite i arbetet ;)  många och vart de där.. jaja vi höres. Tjingeling!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0