Thailand dag 2&3

Kl är nu 12 här i Thai, jag har nyligen gått upp och njutit av en god frukost vid poolkanten. Mannen min ligger såklart fortfarande och sover och resten utav sällskapet tog en tidig buss till stranden. Jag tar en dag i taget, så snart så kan jag orka med deras tidiga rutiner, förhoppningsvis (a). Då jag inte lyckades komma in på bloggen igår så tänkte jag berätta lite kort nu vad vi gjorde. Vi började förstås dagen med ett härligt och svalkande dopp i poolen, matte gick för att kolla in gymet och drog en runda. När han kom tillbaka tog vi vårt pick o pack och begav oss till den stora poolen för att köpa en drink i baren och självklart simma en runda lr två. Det blir en del bad hit och dit för man svettas hela tiden ^^ Kl tickar iväg rätt fort känns det som så rätt vad de var så var det dags att gå tillbaka till huset för att fixa oss och sedan strax efter hoppa in i bilen och åka till stan. Det är så bekvämt för 3ggr på kvällen har de en bil som kör in till stan så allt man behöver göra är att skriva upp sig på en tavla o åka med ^^ så smidigt! Väl inne i stan letar vi upp en super mysig restaurang som mor har vart på tidigare år då hon var här med sin syster. nå typ utav havstema, massa akvarium med super fula fiskar x) men mysigt var de! Vi vandrade vidare och hittade en stor marknad, gjorde lite fynd och sedan delade vi på oss. Mor, mormor och morfar begav sig hemåt medans jag och matte kollade lite till. Efter en liten stund gick vi en bit och hittade en fin och mysig restaurang där vi satte oss för att äta en sen middag, blev en pizza för matte och en club sandwich för mig. Sen kände vi oss nöjda, de började stänga igen överallt så vi haffade en tuktuk och åkte hem. Satt på altanen och mös och drack iste en stund innan vi gick in och la oss. Idag vet jag inte riktigt vad som sker, ska kolla lite med de andra när de kmr tillbaka :) Nu ska jag iaf slänga mig i poolen och njuta av solen medans den är framme ^^ tjing!


Kommentarer
caroline

fasiken så mysigt ni har det gumman <3



Vi måste matcha in varann på skype ju .... :)



Idag ska jag till frissan.. Så idag hinner jag inte :(



Men imorgon ? Slutar kvart över 3.. Är hemma till 4 :)



SÄÄÄG ngn tid :D



PÖSS <3

2012-03-06 @ 07:59:16
URL: http://carolineschrenckh.blogg.se/
johanna

Ja jag har fått kliande solexem :( förutom det så är det super här! Går du in vid 4 imorgon så är kl 10 här, är vi på stan kan det bli senare men kan slänga iväg ett mess om jag blir sen :) pöss <3

2012-03-06 @ 10:51:37
URL: http://johannamonley.blogg.se/
caroline

ja gör de ;) för jag kanske lär gå en promenad vid 4.. Men startar datorn så foooort jag är hemma :D



Okej det var ju inge skönt.. :( men annars? hur mår ni alla ?



<3

2012-03-06 @ 12:02:03
URL: http://carolineschrenckh.blogg.se/
johanna

ja men gör de så löser vi det på ngt vis ^^ alla mår jätte bra och har total förälskat sig i stranden så imorgon följer jag och matte med dit, ska bli nice :) allt bra med er? <3

2012-03-06 @ 17:39:01
URL: http://johannamonley.blogg.se/
caroline

Ja men det gör vi alltid ;)



ÅÅÅH jag blir bara mer och mer sugen på att åka dit :)



Allt är bara bra, jag har skaffat lugg ;) antar att du sett ppå fb. ;) får visa i skype idag, men loggar in så kan du ju bara skriva till mig på skype :)



PUSS<3

2012-03-07 @ 06:58:14
URL: http://carolineschrenckh.blogg.se/
johanna

Jaa jag är inne på skype sen länge så logga in ngn gång då x) ja jag såg de ;o passar dig jätte bra! :)) älsk <3

2012-03-07 @ 16:24:41
URL: http://johannamonley.blogg.se/
caroline

Snart är det BARA 2 veckor kvar tills du kommer hem, :)



Miss u <3, Älsk <3

2012-03-08 @ 07:43:20
URL: http://carolineschrenckh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0