lördag & söndag

Vart dålig uppdatering igår såg jag nu så kan ju bara berätta lite kort att förmiddagen spenderade vi på stranden :) Jag tog min första massage, fot och ben, så himla skönt att bara ligga där avslappnad och bli ompysslad! De ska jag göra till en vana ^^ Efter strand besöket var det bara åka hem, duscha och byta om för en tripp återigen in till stan för middag! Det blev den svenska restaurangen ;) För min del vart de fläskfile, brunsås med svamp och bakad potatis. Mumsfilibaba! Vidare hem där vi loggade in på skype och pratade med våra familjer :) längtar hem lite grann faktiskt, det är ju såklart helt underbart här men det är ju bara naturligt att man saknar sina nära och kära. och såklart min lilla sture och smilla^^ men de har de bra, de har far sett till!  Dagen idag har sett ut följande: Jag, mor och mormor åkte direkt efter frukost iväg till village market, det stora varuhuset. Började med en iskall dricka, sedan gick vi igenom allt, våning för våning. Vi hittade allt möjligt skoj, har köpt mkt idag och många roligheter till Carro, faktiskt det mesta till henne idag ^^ eftersom att det inte är spec dyrt så kan man handla många saker ;) vi tog en lunch paus och vilade fötterna lite. Sen på igen ba ;) Efter många timmars shopping avslutade vi med en kopp kaffe och glass! Väl hemma satt vi alla på altanen och mös. Det är en sån där riktig rusk dag idag, det har spö regnat och åskat så nu ligger alla på sina sängar och läser, snart ska vi gå till restaurangen på området och ta oss ett litet kvällsmål! Btw, det är förjävla drygt att man inte kan göra radbyte när man bloggar från den här plattan.. jobbigt att läsa, plus ser förtaskigt ut! men gör ett försök så kör jag på datorn nästa gång ;) Tjing


Kommentarer
caroline

& jag saknar dig.. :)



Jag längtar tills du kommer hem , då ska vi prata en massa om din resa :D <3



Miss u <3

2012-03-12 @ 09:01:50
URL: http://carolineschrenckh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0