Hemma igen..

Så har man lämnat paradiset.. kom iof hem i torsdags men det har inte skett så mkt. Träffat lite folk över en fika och så men för det mesta har jag spenderat helgen i min soffa! Rätt skönt till viss del men det blir långtråkigt ganska fort. Bror min fyllde år igår, mormor och morfar kom på en fika och sedan vart de middagsmys med familjen. Man har ju kännt sig lite småseg och dygnsrytmen blir fel, så därför var denna sega helg välbehövd och imorgon är jag redo att ringa jobbet! Börjar även bli dags att titta sig omkring efter ett nytt/till jobb, hur jobbigt det än är så är det ju tyvärr nödvändigt..

Nog om tråkigt jobb snack! Thailand har varit helt underbart! självklart vart de dålig uppdatering då jag inte sitter framför datorn hela dagarna, nä utan låg på stranden, vid poolen, var på marknader och åt gott inne i stora staden. Det har varit fantastiskt, det pratas redan om att åka tillbaka nästa år ;) Skulle det av ngn anledning inte bli av för folket så ska jag nog lyckas få med mig ngn och åka iaf ^^ Och trotts att vi förlängde resan med en vecka denna gång så kändes det ändå inte nog när det var dags att åka hem.. skulle lätt kunna bli en månad om inte mer! om man har tid och råd ^^
Mor och far har funderingar på att bila till Frankrike nästa år, så det är antingen eller.. trotts att jag inte måste göra de dem gör men Frankrike låter ju oxå ganska nice. Och ska dem åka dit och jag inte lyckas få med mig ngn till Thailand så hakar jag självklart på dem;) lite semester vill man ju ha iaf!








Säger byebye Thai för denna gång. kommer tillbaka!


Kommentarer
carro

Duuuu vet att du får med dig mig ;)



+ du och jag var ju i söndags ? ;))

2012-03-27 @ 09:04:00
URL: http://carolineschrenckh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0