Dag 1 i Thailand.

Igår anlände jag, matte, mor, mormor och morfar till vårat hus här i Thailand. vi var framme tidigt på morgonen, packade upp lite, bytte om till badkläder och tog ett långt härligt bad. lite senare gick vi en sväng för att se oss omkring och hittade då den stora poolen så mor och mormor simmade runt en sväng medans vi andra satt i skuggan och njöt av en super god fruktdrink :) kl 3 öppnade affären så då passade vi på att köpa det nödvändiga till frukost. efter de gick mor på massage och vi andra väntade in henne och sen vart det tidig middag då alla var väldigt hungriga, jag tog ris med räkor och kyckling som serverades i en halv ananas, mums! alla var så trötta efter den långa resan så tror klockan var 7 när vi la oss igår x) jag vaknade kl 1 idag, alltså för en och en halv timme sen och har då sovit i 18 timmar xD matte gick upp nu och de andra ligger och plaskar i poolen :) det blir lugnt idag och vi väntar till lite senare så ska vi fånga upp en tuktuk och besöka stan. Hej så länge ;) 


Kommentarer
caroline

Jag vill också vara där :)



Miss u , tompis <3

2012-03-05 @ 09:42:57
URL: http://carolineschrenckh.blogg.se/
johanna

Vi kan säkert låna huset fler ggr så köper vi en billig resa och drar hit ;) vore fett skoj!

2012-03-07 @ 16:20:10
URL: http://johannamonley.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0