11.09.23



Undrar egentligen hur många läsare man har, när man aldrig får några kommentarer på inläggen xD
Kanske inte är så konstigt när man inte är en känd bloggare! Och tack och lov för de ;)
Bloggen blir nog lite mera som en dagbok, man skriver av sig vad man gjort under dagen och låter andra få ta del utav de. Jag gört för min egen skull ;)

"Hej dagboken"
Nu har jag nyss kollat klart på Top model.
Snart ska jag göra mig en kopp kaffe och njuta av första ciggen :) Blir även en sväng ner i källaren för att rota fram alla varma skor, nu är nog hösten här på riktigt!
Så bort med sommargrejer och fram med höst/vinterprylar ;)
Förmodligen ska jag väl komma igång med klädesrensningen idag oxå, det behövs en rejäl omgång!
Sen innan klockan hinner springa allt för långt så ska jag ta mig ner till centrum och köpa lite morötter och sånt till mina sötnosar ^^
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Igår var jag som sagt med Carro, hon plockade upp miun efter jobbet och vi drog hem till henne.
Väl där rensade vi lite då inför flytten, för de mesta satt jag bara på golvet bredvid och tittade på lite foton medans Carro kollade igenom vad som ska sparas och inte ;P Tror vi fixade en garderob sen gav vi upp? lr vart vi klara? vi kanske till och med inte ens var medvetna om att vi hade slutat ;O minns fan inte ! xP Blev en del slappande efteråt iaf, lirade wordfued typ hela kvällen till och från xD
Plockade upp lite käk, värdelös mat btw, och vilken tid det tog då? aldrig mera de stället! gigi lr vad fan?! xD
Hur som.. efter maten blev de en kopp kaffe och cigg på de såklart! Vi gick en liten runda med hundarna och pratade gamla minnen och om allt som hänt. Runt nio tiden skjutade Carro och Danne hem mig, mkt snällt :)
Jag hoppade i säng och spelade wordfued tills jag somnade ^^
-------------------------------------------------------------------------------------
Den dära lilla Elin har kommit hem Turkiet nu så vi ska umgås i kvällen ^^
Glo lite Idol och bara ha de mys :) Får köpa hem lite godis när jag handlar så blir allt kanoners ;)







Kommentarer
Caroline

jag är ju BÄST på wordfeud :)

2011-09-23 @ 12:53:45
URL: http://carroschrenckh.blogg.se/
Johanna

Är det därför du vinner så mkt? ;) haha

2011-09-23 @ 13:39:01
URL: http://johannamonley.blogg.se/
Caroline

jajamen :) 3 poäng är fan det bästa juu ;O

2011-09-23 @ 13:40:06
URL: http://carroschrenckh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0