11.09.28

Idag har jag varit ledig, såå skönt! Att få sova ut på morgonen måste vara det bästa som finns. Imorgon blir det också sovmorgon då jag börjar halv 4 så de e nice ;)
Jag började dagen ganska hastigt egentligen, sov länge men när jag vaknat åt jag frukost och kollade på top model (y) Sedan tog jag en dusch och efter det städade jag buren!
Jessica var förbi en snabbis och kom med tråkiga nyheter :( men är självklart glad för hennes skull iaf :) Kanske inte bara kan tänka på mig själv ;P
Vi satt och pratade en stund och sedan skulle hon jobba vidare så jag gick in och gjorde mig iordning och for sedan och mötte upp Cozma så drog vi ner till centrum för att handla lite stuff och lämna in och hämta ut paket. Följde med hem till henne en stund efter de och vart bjuden på kaffe och kortspel.
Halv 6 ca kom Carro och hämtade mig så drog vi hem till henne och lagade mat ^^ Var mkt gott!
Sen var det bara rensning för full rulle ;) Fick även med mig lite kläder hem :)
Hon skjutsade hem mig med alla kassar och nu sitter jag här, i soffan i mitt rum! Pratar med mannen och hoppas han kommer och sover med mig.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0