11.09.25

Efter jobbet gick jag hem med tankarna att rensa i garderoben och plocka fram varmare skor!
Som om de blev av? icke! Plockade fram grejer och fixade med naglarna ist. hann med ena handen innan Elin dök upp och vi vart direkt sysselsatta med annat (kaffe och snack) så nu går jag fortfarande runt med endast ena handen fixad ^^ Får greja efter jobbet imorgon!
Vi handlade mat och parkerade oss i soffan framför true talent. Värdelöst program egentligen men sällskapet var bra så vi tittade knappt xP vart mest spela wordfued ;) Hjälper man varann och diskuterar orden så blir det inte lika osocialt! ;P
Klockan var väl si sådär tio då Cozma kom förbi till parkbänken och vi tog några cigg och lajade med Alba och pratade om spöken :P Om inte folk bara ser i syne lr ljuger så börjar jag fan tro att dem finns ;o
Låter kanske fånigt men vrf skulle de inte? Hmm


Nu ska jag gosa ner mig i sängen då jag ska upp om ca 7 timmar.



Snart är det Halloween btw! Hoppas de händer nå skoj!! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0