11.09.21

Här händer det inte mkt inte! När ska man få tid att skriva liksom?
Nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli ett då är det en slags utbildning med jobbet.
Sedan ska jag jobba kväll på de -.- PLUS att jag ska upp tidigt imorgon för jobb.. dryyygt känns det just nu.
Ngt positivt är att jag iaf har upptävkt att jag kan spela wordfeud på min htc :D trodde det var en iphone grej.Laddade det igår kväll så har redan hunnit med en massa ^^
Carro kom på besök en sväng igår oxå, vi kollade idol och självklart spelade wordfued mot varann ;) Haha ordförrådet är ju inte det bästa men det är roligt, och spelar man mot ngn man känner så känns det mindre pinsamt att skriva enkla ord som "tre" "nu" haha värdelösa poäng men vad fan ;)

Får se om det blir ngn uppdatering på jobbet sen, om tiden finns.
Nu måste jag göra mig redo för kursen!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0