11.09.17

Idag har det varit en sån där riktigt seg dag.
Morgonen började med att jag vaknade strax innan elva, gick upp gjorde frukost, fullkornsmacka med avocado på.. mumma! och lite juice förstås.
Satte mig i soffan och såg att de visar alla avsnitten från Idol och gör mig genast bekväm med lite kuddar och ett täcke och burrade ner mig ^^
Efter några timmar kom mor hem, med sig hade hon Mormor och min kusin Lucas.
Han ville hälsa på djuren så vi tog upp dem på en filt i hallen och satt där och hade de mys :)
Jag pratade sen med Cozma om att köpa lite mat, så började göra mig iordning och hjälpte Lucas att få igång Super mario och sen kom Cozma så gick vi och köpte oss en kebab ^^
Vidare hem till henne och bunkrade upp på balkongen i vanlig ordning, fick i oss maten och lirade lite kort såklart ;)
Vart en kortis bara då Cozma var lite bakis ;P så jag gick hem och mös ner mig i soffan med mor och far och kollade film :)
Nu kom mannen hit så ska stänga ner!



Lucas tillsammans med Smilla :)

Älskade Mormor tillsammans med Sture :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0