11.09.11

Det känns lite illa när det är så pass lugnt på jobbet så jag har tid att blogga -.- fy! tiden går ju så långsamt..
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Igår efter jobbet drog jag hem bara och hade lite girltime med mor min :) Fixade nya naglar på henne, experimenterade lite med färgerna. Och självklart när 8 st är klara, täckta med en blandfärg, så kommer hon på att hon vill ha bara lite grann xP värt? njae så hon fick som hon ville, fast på tummarna bara än sålänge ;)
Eftersom det är byggt med gele så är det lite svårare att ta bort än med bara aceton. De får va några dar!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senare mot kvällen när vi var färdiga tog vi bilen och begav oss ut i skogen till en gård typ, där mors kollega bor. Vi skulle lämna av ngt där, så vi passade på att ta en sväng in i stallet och titta på hennes hästar. Ojoj säger jag bara, hästar stora som giraffer, har nog aldrig sett ngt liknande ;o läskigt föfan! Men jäkligt fina.
Sen åkte vi vidare till Ica och hämtade ett paket som jag beställt, så efter jobbet blir det hem och glo om det var några bra saker ;)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vi åkte även förbi Mormor och Morfar på vägen hem, gick in en stund och kollade på slutet av ngt program de kollade på. Sedan vart de en cigg på de! Och vi begav oss hemåt.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mor släppte av mig hos Cozma där vi satte oss på balkongen i vanlig ordning och spelade chicago!
Sedan dök Elin upp, vi spelade mer, tog oss en bit paj och..ja, spelade :P
Klockan vart väl halv 12 innan vi kom iväg. Hem och la mig bara, somnade mkt senare dock :/ Fick lida för de imorse, usch vad trött jag var -.-
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
nu ska jag slita på den sista tiden! Ikväll blir det idol hos Cozma! Och förmodligen lite chicago ;)

TJARÅ!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0