11.09.09

Nu är jag äntligen hemkommen från jobbet och sängen kallar!
Tänkte bara slänga in ett litet inlägg från igår. Då jag och Cuzmä hade lite kvällsmys på hennes balkong :) Med god mat, kortspel och mycket flum och skratt som vanligt ;)



Det komiska med bilden är att vi precis hade öppnat ett paket från HM tror jag d var, och vi hade beställt exakt likadana tröjor ^^ Lite kul tyckte vi då, trötta och hade kul åt de mesta :P


Lagade den godaste rätten ever! Hittad i en lidl tidning faktiskt, så enkel att göra men så otroligt god. Det negativa är att den är vääldigt mättande, full i magen efter en halv portion typ.. men vi åt i lugnan ro samtidigt som vi lirade lite chicago! Ett kul kortspel som jag tydligen inte är så bra på men vad fan, spelet är ju kul så spela roll om man förlorar? jag vann 2 ggr av vadå?, jo typ 100 ;o haha.bättre lycka nästa gång ;)


Solklara Chicago kort, men de är de ju såklart ingen som får P
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu blir de pussa på mina små gryn och sen gosa  ner sig i sängen. Imorrn kallar jobbet, tidigt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0