11.09.01

Så kom vi ett steg närmre vintern, brr.Det är seriöst 7 grader på morgonen nu när jag går till jobbet :o dags att ta fram lite varmare kläder kanske?


Idag har vi på jobbet som sagt haft "avsked" för vår chef, Gun. Hon jobbar sin sista dag imorgon, men det är inte slutet egentligen.. hon kommer till oss var 14de dag och medverkar på mötena :P Det bjöds på goda pajer som hon bakat och kaffe med lite choklad efter maten :)

Det blir i korta drag nu då jag är trött i ögonen och ska sova för de är jobb imorgon igen!
Men iaf, efter jobbet fick jag skjuts av Magnus hem, köpte cigg och mötte sedan upp Cozma och vi gick till pizzerian och köpte med oss lite mat hem ^^ Vart en softar kväll i soffan framför film :) Cozma somna iof efter halva filmen men vaknade sen till liv och vi kollade på en till film ^^
Nu tänker jag krypa ner i sängen. Nattinatt!



Goaste katten Enzo :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0