sammanfattning

11.11.05 Fredag: Arbetade kväll, Carro övertalade mig att vi skulle gå ut ;) Så hon kirrade drickan och dök förbi mitt jobb när jag slutade och vi begav oss till mig. Väl där öppnar vi cider efter cider, lyssnar på musik och Elin dyker in :) Fix och don och sedan ner till 3kr! Kvällen bjöd på en MASSA dans till stängning :D Vi hade riktigt skoj, var härligt att vara tillbaka i mitt rum med dricka och underbara människor, det har jag saknat. Haha platsen är väl då kanske den sämsta att föra på men de väcker helt klart minnen ;)

11.11.06 Lördag: Arbetar kväll igen, Var hemma strax efter tio, fixade mig lite grann och fick sedan skjuts till Elin där ett partaj för Manfred höll hus :) Drag kan man ju iaf säga att det är med de människorna xP Pata ditt lilla fylle svin, och då inte tala om jäger, haha xD På vägen ner till krogen tappar vi folk längs vägen, fick stå och vänta på bussen i en evighet och allt folk som försvunnit ser vi rulla förbi i en bil, alltså fick de sjuts ner till centrum och sista halvan hoppar in i en annan bil och drar och så såg vi inte dem mer xD Vi hoppar på bussen ner till krogen där vi möter upp de andra. Blir väl där ca en halvtimme innan Manfred lyckas bryta handen igen -.- så det blir in till sjukan med honom och jag gick hem och la mig då jag skulle jobba kväll på söndagen.

11.11.07 Söndag: Arbeta kväll som sagt och sedan hem till Cozma en sväng då hon ska åka bort imorgon.

11.11.08 Måndag lr Tisdag kommer inte ihåg vilken dag det var xP: Ledig! Sedan hem till Carro där vi spenderade resten utav kvällen framför datorn och ladda ner musik då de äntligen hade fått igång internet ;) Drack lite kaffe och hade de mys i vanlig ordning :) Sedan kom mannen och hämtade mig.

11.11.09: Onsdag: Jobba kväll igen! Tog cykeln upp till carros päron en sväng och tog en kopp kaffe då det var som lugnast på jobbet ^^ Drog hem vid tio tiden och satte mig i soffan och lirade Super mario med bror till typ halv 2 x) Sen var det bara bums i säng!

11.11.10: Torsdag: sammanfattar mig lite kort om denna dag, PISS dag rent ut sagt.. fick riktigt tråkiga besked och har känt mig låg sedan dess..
Samtidigt känner jag, gjort e gjort och förhoppningsvis kanske man kan göra ngt för att fixa det! Kan ju hoppas iaf. Försöker hålla mig sysselsatt för att komma på andra tankar.
Jag drog till Cozma och hängde hos henne på kvällen då hon hade kommit hem igen från hennes lilla tripp :) Mys på balkongen med massa snack, te och mackor ^^
Väl hemma igen spelade Jim och jag Mario igen, snart har vi spelade ut det för 2 lr 3dje gången ;)

11.11.11: Idag är en sån där dag då alla siffror är lika i datumet.. hihi kanske lite nördigt men de e ju sant ;P Jag är även ledig idag samt lördag, söndag så de e niice! Så nu sitter jag bara här och fördriver tiden lite och väntar in far så ska vi åka och handla :) Vi hoppas här hemma att vi ska bli serverade fars berömda köttgryta idag, hoppas! Till kvällen blir det myspys hos Cozma med Elin och kolla på Idol :)) ska bli skoj! Har pratat lite med Carro i telen oxå och får nu vänta och se om hon oxå är på ;)
Så nu ska jag väl börja göra mig redo för far lär komma hem när som nu!


Det här är Elin, hon är min betryggande vän som jag vet alltid finns där <3


Det här är Carro, min gamla barndomsvän som ännu finns kvar i mitt hjärta <3


Det är Cozma, min vän som alltid stått vid min sida trotts nergångar <3

Sen har vi förstås Jessica som jag tyvär inte har ngn bild på, men som jag träffade genom jobbet. Tack vare dig har jag lärt mig stå på egna ben! Du har varit som en syster för mig  <3

Ni alla betyder så mkt i mitt liv, det är värmade att ha en vän när man inte alltid känner sig på topp. ni är guld <3


Kommentarer
Elin

Du kan vara guld!!

2011-11-12 @ 01:26:28
URL: http://wallinare.blogg.se/
Johanna

<3

2011-11-12 @ 13:16:59
URL: http://johannamonley.blogg.se/
Jessicat

Bästa lilla skorpan! <3

2011-11-14 @ 12:56:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0