11.11.28

Det har varit en riktigt rolig och mysig helg må jag säga!
Och inte nog med de, jag har ju semester nu ;) YEY!
I fredags vart det ändrade planer pga lite tjafs.. lr ja inte så lite egentligen men men.
Jag träffade Elin iaf, köpte med oss mat hem till mig och kollade på idol :) Jag var förvisso trött och kände mig väldigt osocial men pga all skit som hände så kände jag mig lite låg.. alltså vem fan vill gå upp tidigt på en lördag och jobba när man egentligen är ledig? no one! men nu är det över och de känns underbart att vara ledig ^^
Så var det lördag, jobb som sagt.. Men de var ändå helt ok då det var roligt folk som jobbade;) Vi gick en sväng på marknaden under lunchen och My bjöd mig på en kaffe med vanilj i, så jävla gott ;o
Efter jobbet mötte jag upp Carro och hennes mor i centrum och for med dem hem. Drack kaffe och käka polkagris ^^ Det bllir alltid en sån underbar känsla i det där huset på vintrarna ^.^ Efter lite fika och snack begav vi oss ner till mig för att hämta lite kläder inför kvällen och Carro fick med sig en lampa hem, en sådan som hennes katter "käkat" upp ;P Vidare hem till henne där vi lagade mat, mums! Och så en kaffe på de, trodde vi iaf.. kaffebryggan hade pajjat x) haha så wierd när den hade funkat så bra på morgonen samma dag xP iaf, vi överlevde! La oss på sängen en stund och vilade och mös med kissekatterna ^^ Sen var det bara fix och don och fram med drickan och korten ;) Ner till krogen och dansa i timmar as usual ;P Awesome kväll!
Igår sov jag ut, hörde mor prata i telen med mormor och de pratade om att åka iväg ngnstans så jag blev nyfiken och gick upp! De skulle alltså till Arninge på jakt efter en julstjärna ^^ Trots huvudvärken bestämde jag mig för att haka på. De vart en del stopp, först coop sen öb vidare till ica för att köpa fikabröd sen rusta och sist men inte minst k-rauta. Trots alla dessa stoppen så hittade vi inte vad de var ute efter :/ Men jag fyndade lite, hittade 2 jätte fina värmeljushållare och ljusslingor som jag tryckt ner i 2 glasbehållare, lyser riktigt fint på kvällen :)
Vidare hem till oss där vi drack kaffe och åt bulle ^^
När de åkt hem pysslade jag och mor lite här hemma med all belysning och sånt som hör julen till :)
På kvällen åkte jag och mor ner till dem och hämtade en stol och en matta. Hem igen och bara låg i soffan och slappade!

Idag ska jag hem till Carro på lussebullebak :)) yeey!

Mina lussar från förra året ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0