11.11.25

Igår efter jobbet gick jag förbi gästis för att möta min kollega på en cigg! Efter att ha stått och pratat en stund övertalar hon mig att komma in och ta ett glas vin och kolla på Babben som var där ^^ Jag lyckades komma in gratis då det egentligen skulle kosta 200 kr ;) slog mig ner där hennes man, son och kompis var, blev bjuden på vin och vi hade riktigt trevligt. Vid stängning tog de en taxi hem och lyckades ännu en gång övertala mig att följa med :P följde med hem till dem, gick husesyn, slog på musik och drack en latte :)) kanon kväll! Sonen Kim följde mig en bit hem då jag inte visste vart jag skulle gå ^^ var riktigt snällt :)
tror jag var hemma runt 4 halv 5 kanske! Så direkt i säng och somnade rätt fort.
Vaknade runt 12 idag, inte bakis lr så alls så de var skönt! Far kom hem och vi drog till Ica maxi och handlade. Nu är jag hemma och vart över till grannen och lämnat en påse julskum då jag vet att han gillar dem, jag räddade hans kväll enligt honom själv :)
Väntar nu mest på att Cozma ska höra av sig så ska jag och Elin åka dit, käka tacos och kolla idol :)) nice med en softar kväll idag nu känner jag! Imorrn blir det upp tidigt för att jobba då detta egentligen är min lediga helg.. men blev intvingad pga brist på personal tydligen.. suger!!
Ha en kanon fredag, och framför allt, kolla på idol ;)


sämst bild men det är babben ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0