11.11.23

Igår tisdag hade jag besök utav Carro :) Skulle egntligen ha träffat Elin men hon är sjuk :/ Men vi har iaf bestämt att ses på fredag och kolla idol ihop :)) Carro kom förbi iaf och vi käkade lite mat lr ja.. hon åt mat för jag hade redan ätit så jag värmde på lite till henne som hon fick ta med in i mitt rum då mor&far höll på att borra upp tven i köket :P jag grejade och donade med en massa saker som låg och skräpade och gick igenom en sväng i byrålådorna så hon fick väl en påse med kläder iaf ;) skönt att bli av med lite sådär i taget för de kmr ju nytt hela tiden så de får ju inte plats x) Vi tog en kopp kaffe och en cigg på de! Strax innan nio följde jag henne till bussen så begav hon sig hemåt :)
Väl tillbaka hemma så spelade jag och bror lite as usual ;)

Idag har jag sovit lääänge! Sedan var de dags för jobb halv 2, började med ett städ och sedan vidare ner till centrum då vi har flyttat dit nu.. usch säger jag bara, fett rörigt och inte alls kul faktiskt :/ men det var en kul kväll iaf må jag säga. Jobbade med Tessan, en ny tjej och vi har riktigt kul ihop :) Sen var det ju stor party på rosen idag, ca 125 pers med liveband o grejer ;) riktigt härlig stämning! Så fick man se lite fulla gubbar oxå de var kul ;P haha
Nu är jag hemma i min sköna soffa med en kopp varm choklad, mums!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0