11.11.21

chillchillerill! nu sitter jag hemma på middagsbreak då jag jobbar en annan runda idag och är i närheten av mitt hem så tänkte vrf inte dra hem och äta då för en gångs skull. Har kollat runt lite på nätet men man tröttnar ganska fort, vad ska man titta på lr läsa om liksom? Mja, kaffet är klart nu iaf så får väl gå ut och ta en rök nu innan kollegan kommer och hämtar mig! Ikväll efter jobbet blir det iaf förmodligen om jag pallar ;P hem till Cozma och mysa på balkongen^^ Ska väl orka mig dit en stund iaf tycker jag! Nä nu drar jag, tjingeling!


Pepparkakshus bak typ förra året lr kanske förrförra? äsch ;P
På söndag är det första advent, tiden går fort!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0