11.11.17


Nu har jag avslutat sista kvällspasset för denna vecka, skönt! Sitter nu hos Cozma och lyssnar på lite musik medans hon städar och grejar :)) Glee låtar är det förstås som strålar ut från högtalarna just nu, what a feeling! Men så passar på att skriva av mig lite. Fast vad kan jag säga, är som sagt hos Cozma och väntar på att hon ska bli klar så ska vi göra oss en kopp te och mysa ner oss på balkongen med kortspel och snack ^^ Var ett tag sen nu!
Har ju ingen brådska hem heller direkt då jag är ledig imorrn ;) Då det blir att ta bussen till häggvik och möta upp Carro när hon slutar så ska vi åka till Åkersberga och fixa naglarna ;D finally! Efter de har jag inga planer, men i vilket fall som helst så SKA jag se IDOL !! Finns väl ngn snäll själ som vill glo med mig kanske ^^ 
yeye känner att det blir lite meningslöst inlägg de här så rundar av nu.. tror Cozma börjar bli klar så nu blir det myspys! Hej hopp sålänge (vink)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0