11.11.15

Och de blev de! Alltså hjälpe mor lite mera, en massa böcker och annat som skulle på plats i köket efter roneveringen. Börjar se riktigt bra ut nu! Far har köpt en projektor som vi testade i köket

På köksluckorna ba ;) som synes så är det inte riktigt klart än, kakel och lister saknas men annars så är bordet uppbyggt igen och väggen är tapetserad

Häftig tapet om jag får säga de själv ;) Blir som ett helt nytt rum.

Nu har jag och bror min suttit i några timmar och spelat, vadå? jo Super mario förstås ^^
Undrar egentligen hur många ggr vi spelat om de nu x) Funtar på att köpa Mario party, förmodligen inte lika BÄST som ettan men känns som att det är värt pengarna så mkt som vi spelar (;
Nu har bror gått in till sig så det blir väl bara krypa ner i sängen nu då och glo lite tv tills jag somnar! Börjar halv 4 imorrn/idag så känner ingen ångest över att jag är vaken nu ^^
Men så säger nattinatt för tillfället.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0