11.11.14

I fredags var jag som sagt hos Cozma med Elin och kollade på idol :) alltid lika mys! Vart även lite spring fram och tillbaka ut på balkongen för kortspel i pauserna ;P och såklart ännu mera spel när idol var slut. Vi blev sittandes ett tag och sedan bagav vi oss hemåt!

I lördags hängde jag med Carro med fam till hammarbeckan och tittade på när Carros bror spelade innebandymatch, gick väl si sådär.. de förlorade men jag tycker iaf de var duktiga även fast de blir så griniga när de förlorar :P de e tyvärr smällar man får ta ibland. Efter de var det raka vägen hem där jag inprincip bara satt och väntade på att klockan skulle gå! Carro och Danne skulle bort på middag och när de var klara så åkte jag och Matte ut till dem. Där satt killarna och spelade ps tror jag medans jag och carro satt vid bordet och spelade kort ^^ Vi alla satte oss efter ett tag i soffan och kollade på roliga klipp på internet xP haha! Ca halv 1 begav vi oss hemåt. La oss i sängen och somnade typ på en gång ^^


Igår söndag var det Fars-dag, jag och mina bröder spelade Super mario medans vi väntade mat. Visserligen var det ju farsdag men far hade faktiskt erbjudit sig att laga hans goda köttgryta, och då säger man ju inte nej liksom ;) Efter maten åt vi tårta som jag hade köpt och far fick en whiskey bok :)
Sedan mös vi ner oss i soffan och tittade på film, det vart filmen UP :P
Klockan blev väl halv tio då filmen var slut, och då var det sängdags! ^^

Idag var jag uppe med tuppen och gick till arbetet. När jag kom hem hjälpte jag mor med att fixa o dona i köket. Bryggde lite kaffe och tog en cigg :) Nu sitter jag här i soffan och funderar på vad som ska hända här näst.. Kanske blir det hjälpa mor med lite fler sysslor, vem vet ;)


Kommentarer
Caroline

fan vad snygga vi är Japan xD

2011-11-15 @ 07:17:10
URL: http://carroschrenckh.blogg.se/
johanna

Ja de e great ;)

2011-11-15 @ 11:18:25
URL: http://johannamonley.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0