11.11.03

Började dagen hos frisören! Testade en ny frilla, ville inte klippa av mig håret till page igen trotts att jag var bra sugen, men tog lite på längden, klippte upp och fick mig en lugg ^^ faktiskt helt nöjd! Men det är ju som vanligt, man är super nöjd när man väl är är och resten utav dagen men nästa dag, efter en dusch så lyckas man inte få till frillan -.- lika frustrerande varje gång.. men nu är den egentligen ganska lättfixad så hoppas på bra resutat imorgon ^^
Väl hemma igen så spelade jag och bror super mario, vi är nu på sista bossen vilken jag inte vill köra för den e så in i nordens svår xP vi har klarat den förr men man blir så irriterad när man dör hela tiden och får börja om 411 ggr...
Sedan kom Carro, då gick vi ner till pizzerian och käka och tog ett glas kaffe efter :) De har så fjuttiga kaffekoppar där så vi bad om att få vårat kaffe i ölglas :P o de gick så bra så ;)
Vi gick efter de hem till mig en sväng där vi lyssnade på musik och hälsade på djuren ^^
Kvart i 7 for vi hem till Carro där folk väntade, vi drack mera kaffe och Carros mor bjöd på glass :))
For hem vid 9 tiden, snacka lite med mor min och tog en cigg. Sen kom Matte och hämtade mig och nu sitter jag här, hos honom och datanördar medans han duschar. Sen blire väl att gosa ner oss i sängen och glo en rulle :)
Imorgon beger jag mig hemåt i tid då förhoppningsvis Jessica kommer förbi på en fika :))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0