Midsommar

Efter ett skojit pass på jobbet så drog jag hem för att göra mig iordning inför kvällen, men jag var så sjukt trött så jag somnade (a) runt 18 tiden kommer min babe så jag går upp och duschar. Och sen att det ska vara så himla svårt att hitta rätt kläder :/ de sket sig totalt xP men eftersom kl vart säkert 22 innan vi kom iväg så var det lika bra att bara dra på sig ett par jeans så man inte fryser ihjäl ;P Väl hos Elin var det fullt drag :P de lekte någon lek kallad 21, det var riktigt kul att titta på men jag lyckades inte komma in i hur det fungerade så jag stod över :P Men lekarna fortsatte.. vatten&mjöl, spotta groda, drick lekar.. ja det var urkul iaf xD Musik, dans och mkt gott att dricka och äta, Kvällen var gjord och det vart en riktigt bra Midsommar :)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0