11.06.22

Precis hemkommen från Kragsta där jag spenderat kvällen tillsammans med Elin & Verro, mkt mys! Menyn var följande: Korv med pommes till middag, Jordgubbar & glass till efterrätt ^^ mums! Efter en härlig pratstund om gamla minnen och gamla ex, xP .. så kom Manfred & Pata förbi och hängde en stund. Sen som vanligt så rinner tiden bara iväg när man har skoj så det blev dags att rulla hemmåt. Mannen min kom och hämtade mig och vi skjutsade hem Pata. Elin och Manfred hoppade på den röda faran och jyklade hem till sig ;) Härligt, nu lät det hela som en saga ^^ Väl  hemma hittar jag det efterlängtade kuveret, i finns siffrorna på min lön.. UNDERBART! ;)

Nu blir det natti, upp och jobba imorrn och sen vidare till bolaget och fixa allt till midsommar :) då blir det drag!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0