11.06.22

Hej & hå! inte går det undan i skrivandet inte.. borde vara ett bra tecken? att som i mitt fall ha saker att göra hela tiden. Just nu är det mycket jobb och då jag får en dag eller två ledigt så umgås man ju såklart med vännerna :) Och nu är det reseplanering oxå, tiden går fort. wiho ;D

Igår började jag iaf halv 4 på eftermiddagen så innan dess åkte jag och mor en sväng till Åkersberga och fixade naglarna, bra vart det!
Sen har jag nu kommit igång lite smått att hålla på med naglar hemma, redan som visats i tidigare inlägg så har Elin vart testkanin, men då det saknas en grej så väntar vi med att fortsätta tills allt finns.






Countdown: 10 days left !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0