11.07.31

Jobb, jobb, jobb.. sliten och sömnbrist -.- när jag kom hem runt 4 idag så la jag mig direkt i sängen och somnade på en gång, sov tills kl 5 ca då mor och far kom hem från landet, så då gick det inte att sova mera.. gick upp och fixade lite käk, satte mig vid datorn en stund och fick sedan ett ryck och började städa xP tror min powernap gjorde stor verkan :P

Jessica kom förbi idag igen och vi satte oss ute på samma ställe och drack lite kaffe och snacka 'skit' som vissa säger ;) nä men om bla minigolf :P, hur otroligt kul de är. Måste försöka hitta en bana och spela ngn gång!
Efter en stund kom Elin förbi oxå :) Vi har inte setts på några dar nu så det var på tiden ;P



Kl vart väl 10 när jag återvände in, kollade lite på filmen 'flintstone' med mor och far:P och nu ligger jag i sängen.
Ska stänga mina ögon nu och hoppas på att jag somnar! Tomorrow back to work (y)



Nattinatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0