11.07.30

Nu äntligen fick jag upp tvätten som lite halvt torkat i korgen ^^ Är rätt så seg nu och hoppas på att somna inom kort! Sov endast 3 timmar inatt så det kändes verkligen som att jag gick i sömnen imorse på väg till jobbet -.- sådär när det riktigt svider i ögonen så man helst vill stänga dem och somna om.. men icke!
Väl på jobbet och fram mot lunchen så vaknade jag till liv. Satt såklart kvar på jobbet efter jag slutat i vanlig ordning utan att tänka på vad klockan var ^^ men de gjorde ju inget, bästaste Jessica kom och skulle jobba kväll så jag gled runt lite med henne på första rundan like always ;) När jag kom hem spelade jag WII åter igen med bröderna men denna gång vart vi klara :( ngt är fel på skiten så man kan inte komma längre.. det är bara börja om ;) skulle gärna vilja ha tips på andra spel som man kan spela fler på, super mario äger ju såklart men kan vara kul med lite variation ;)
 
Sedan runt.. typ, halv 9 tittade Jessica förbi så vi tog en paus i spelandet och jag gjorde kaffe och vi gick ut och satte oss och snackade skräckfilmer xD Vilket vi kom fram till att de flesta är egentligen lite 'b', vadå människor som är smittade av ngt skit som man ska akta sig för i heeela filmen typ?! de filmer som är mer som 'paranormal activity' och liknande, de e ju de som får en att rysa :P usch och fy! det är kul för stunden då man tittar på filmen men efteråt är man alltid lite uppjagad och lättskrämd ;P

Iaf, igår var jag finally och besökte Jessica och Erik 'ankmannen' :) det var super mys! De bjöd på tacos, såklart med rödbetssallad till ;) mums! Och så har de skaffat 2 små kissekatter xD som är så söta så man vill gosmosa dem ^^ längtar tills jag flyttar då ska jag ha kattER :)
Klockan vart väl närmare halv 11 då Matte kom och hämtade mig, vi rullade förbi macken på vägen och köpte lite godsaker som folket hemma önskade. Väl hemma hade jag som sagt svårt att sova :/ drog på film efter film i hoppet om att somna men det var förgäves.. till slut var jag bara tvungen att ge upp filmen då klockan var 3 och jag inte var ett dugg trött ;o men tror jag somnade rätt fort ändå. Men nu är jag trött som sagt, och ska lägga mig UTAN att slå på ngn film! Imorrn kallar jobbet igen (Y)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0