11.07.27

Hemma igen då efter en lång arbetsdag. Tråkigt nog är de lediga dagarna över nu och man måste tillbaka till det såkallade verkliga livet! Men inte klaga, jag är snart ledig igen ;) Och imorrn blir det mys med mina kära, äta och dricka gott.

Nu sitter jag och betalar räkningar -.- alltid lika hemskt. Fast till min förvåning så finns det en hel del kvar på kontot ;) kanske blir det den efterlängtade tven ändå? ;o hm det återstår att se.

Sen måste jag tillägga att jag tror jag arbetar på det mest givande stället! Ikväll har mina tanter varit så otroligt gulliga :) De har bytt ibland sladdar och modem på allas tvapparater så det är lite knas, så idag har vi bara suttit ner och pratat och haft de mys, det uppskattas något oerhört. Sen är det ju också sånt som man får räkna med när man jobbar i hemtjänsten att de är gamla och går bort så småningom :/ Det är hemskt när man kommer dem så nära.. Om ca en månad flyttar en tant och när jag lovade henne att komma och hälsa på så sken hon upp :) Såklart alltid lite sorgligt när de försvinner på ett eller annat sätt men man får tänka positivt, det är för deras bästa, och de lever alltid kvar!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0