11.07.26

Mannen försvann tidigt imorse till jobbet då jag fortfarande låg och sov och märkte inte ens att han gick upp :P Men i vanlig ordning så blir våra kvällar alltid sena å vi kollar mkt film och bara har de mys, så jag sov väl till säkert 12 lr ngt? Men det fick duga så jag gick upp och gjorde mig lite frukost och satte mig framför datorn och kollade på film :) Vid 3 tiden kom Elin förbi och vi satte oss på altanen och snackade lite. Sedan drog hon och jobbade vidare och jag gjorde mig iordning för att gå till Mormor & Morfar där mina bröderna väntade, det bjöds på Kyckling med pasta som min Mormor gör så underbart gott :) och såklart jordgubbar till efterrätt, samt rulltårta som grannen hade varit så snäll och bakat till Morfar som tack för hjälpen för något :P Efter en liten stund när vi fikat och nästan är klara så kommer min morbror med fru och deras vovve Molle :) Molle ska bo hos mormor och morfar i några dagar då Peter & Sanna ska åka bort. Men det dröjde inte länge innan vi gav upp för kvällen och kilade hem. Väl hemma kurade vi ihop oss i Johans rum och spelade Super mario :) alltid lika kul tills det går åt skogen och Johan ger upp xP Runt kl 9 tog jag hojen och drog till Mattias. Elin kom på besök igen och vi satte oss på altanen och diskuterade filmer :P Att höra en kille berätta om en romantisk film låter alltid lika härligt *not*, men kul iaf xD Det vart också bestämt att vi ska ses på torsdag och laga mat tillsammans och ha de lite mys :) Och nu sitter jag här, nyduschad och väntar på att mannen ska bli klar med vad han ny pysslar med så vi kan slå på en film i vanlig ordning och kura ner oss i sängen :)


Elin & Jag: Gamla bilder från den härliga tiden i skolan ;)



Kommentarer
Elin

Ja du det var en upplevelse xD

2011-07-27 @ 10:00:16
URL: http://wallinare.blogg.se/
Japan

haha xD och lillfingret på topp (Y) ;P

2011-07-27 @ 16:38:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0