11.07.25

åhoj idag är det löning och det känns mkt bra, kanske blir det ngn shoppingrunda framöver! kan ju hoppas iaf (a)
Iallfall, nu sitter jag hos min man och väntar på mat som han så duktigt lagar idag :) Det bjuds på kyckling med potatis och sås, mums! Så det blir lite mys med tända ljus och ett glas vin :)

Annars idag har vi mest tagit det lugnt till en början tills Han fick för sig att åka och handla och sen träna lite, så då ringde jag min vän och kollega Jessica som jag visste arbetade kväll idag så hon kom och hämtade mig och så hängde jag med henne en stund på kvällen då det just nu är ganska lugnt på jobbet. Jag har idag sett filmerna "RIO" och "RANGO" och de var väldigt bra :P om man gillar "barnfilmer" så är det ett tips, se den!

Nu när jag varit lite långledig så har jag varit i Flen tillsammans med Mattias, hans mor, mormor och morfar under helgen, vilket var väldigt trevligt :) Där finns även den speciella hunden Klasse, han är lite annorlunda då han inte gillar att mysa eller att bli borstad utan han är mer som en katt, stryker sig emot en och går gärna emellan benen på en där man står :P och kasta boll är bara glömma, han tar bollen på första kastet och går sedan iväg xD. Och sen får vi ju inte glömma, det var Mattias födelsedag i fredags :) så vi åt god mat och såklart tårta till efterrätt! Hattar och ballonger fanns självfallet med på kalaset ^^ man ska vara barn så länge man kan , lr vad brukar man säga? ;)




Farfars hus  :)




Farfars hund, Klasse :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0