11.07.19

Det blir inte mkt skrivet här inte.. Men så vad har hänt på senaste? 8-) Jo jag har varit hemma nu i snart 2 veckor efter en super skön semester i Bulgarien tillsammans med min ninjakamrat ;) Vi solade och badade för de mesta, sen självklart prommenader längs den mil långa gatan varje kväll! Mkt fina saker fick vi med oss hem, alla vart så glada :) sen såklart tatuerade vi oss ;) för min del vart de en text på armen där det står Mormor Morfar på Bulgariska <3 och Elin gjorde en stjärna :) jag är riktigt nöjd! Och framför allt var det en rolig resa, då jag aldrig åkt utomlands med bara en vän så de var nice! Vi ska försöka planera en ny resa så småningom då pojkarna får följa med :) de saknades såklart ^^

Men ja, annars har jag väl jobbat nu för se mesta, besökt föräldrarna på landet lite och mer ska det nog bli. De har gjort så fint där ute nu, lägger upp bilder sen.

I nuet sitter jag på jobbet i min ensamhet och bara försöker få tiden att gå ;P går nog hem tidigare idag då det är så lugnt. Nu ska jag gå och natta mina små tanter och gubbar :) Tjolahopp!


Livet är bra underbart ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0