11.07.02

Igår var en grymt rolig dag. Träffade min underbara vän och kollega Jessica och vi gick hem till hennes päron där vi satt på balkongen och njöt i värmen med kall dricka :) Senare mötte vi upp resten av kollegorna och vi gick och spelade kubb och hade det trevligt :) Sedan rullade de vidare mot centrum för att äta men jag var tvungen att gå hem för att packa klart inför resan, som föresten är IDAG!! Träffade också Cozma en sväng på kvällen :) hon var så snäll och hjälpte mig med att lägga in musik på ipoden då jag inte har nå musik nerladdat ^^


NU bär det iaf av till Bulgarien, ÄNTLIGEN!


Old picture, but still Friends! <3


Kommentarer
Elin

självklart ^^ <3

2011-07-11 @ 11:34:37
URL: http://wallinare.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0