11.08.31

Sista sommardagen idag då kan man säga! Blä vad kallt det börjar bli :/ kan ärligt säga att jag sett fram emot höst och kyla lite grann, men det är väl som vanligt.. det är sommar och sol och för varmt vissa dagar så man tröttnar till slut och vill ha vinter, men nja börjar redan tröttna på kylan xD Vintern är fin och den mysigaste tiden på året men kylan är lite jobbig.
Var i Täby idag med Cozma och Nadde för att leta varma sköna koftor och sånt som hör hösten till, men de var dåligt med de. Fick med mig hem ett par jeansleggins, ett par vanliga leggins och ett par mjukisbyxor. Behövligt förstås men tråkigt att jag inte lyckades hitta någon överdel som kändes bra -.-
Jag och Cozma stannade till på ett fik och slängde i oss lite käk, mkt gott!



Och nej såklart vi inte bara övergav Nadde utan hon hittade en vän så de sprang iväg och kolla på skor ;P Anyway, det var en bra ledig dag kan man säga :) Fick sova ut ordentligt, gick upp gosade med Sture ^^ La mig sedan i soffan och kollade på tv i några timmar innan jag hoppade in i duschen, gjorde mig iordning och begav mig till Cozma. Drack en kopp kaffe och sedan kom Nadde vid 4 och plockade upp oss och vi försvann till Täby (:
Nu är jag tillbaka i min härliga soffa efter att ha varit ut en sväng och pratat med Elin under tiden av en cigg eller två.. eller tre :-8 Så jäkla mkt jobb för oss båda nu så ses inte lika ofta :/ Men vad faen, det blir extra skoj när man ses då ;)
Om planerna går som de ska blir de lite girltime på fredag. De vore skoj nu när man inte partajar lika mkt som förut ;P På den tiden då vi drog ihop samma härliga gäng, förkrökade hos någon och sedan drog ut och festade loss xD De var tider de!


Haha klockren! xP Jag och Cozma kom in på de idag, tiden då detta var, fy fan vad kul vi hade.

Gänget är tyvärr inte kompakt längre, ingen fest var tråkig inte! Fullt ös medvetslös som vi brukade säga ;) Och de saknar jag <3
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Imorgon säger vi Hej och Hejdå till våran Chef för sista gången. Riktigt tråkigt att hon slutar tycker jag och hon kommer bli saknad. Så nu säger jag Hej då Bloggen och Hej sängen, för imorgon ska jag upp tidigt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0