11.08.29

Befinner mig på jobbet, i min ensamhet sitter jag här på kontoret och äter en bit tårta och dricker kaffe ^^ Mycket god tårta får jag lov att säga.. En utav våra kunder som flyttat och då fick vi en tårta som tack för alla år :) De tackar vi för!

Jag ska bege mig hem snart tänkte jag då det är lugna gatan här plus att jag tänker komma in tidigare imorgon då folk ringer sig sjuka här så måste försöka få ihop allt!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
När kan de ha varit, typ i lördags? aja whatever, iaf så åkte jag Jim och Matte till IKEA! Det var på tiden. Sist vi skulle göra det så vägrade bilfan att starta -.- Men nu kom vi iväg, med tanken att endast köpa ett soffbord.. men, går man runt på IKEA måste man nästan räkna med att man får hem fler grejer än vad man tänkt ;P
Så ca 2000 kr fattigare begav vi oss hem och byggde bord ^^ Blev riktigt bra faktiskt. Köpte även en taklampa som vi får installera ngn dag, vill byta ut strömbrytarn så jag får en dimmer ^^ Awesome!
Sedan såklart lite annat smått och gott, matta med matchande kuddar bla ;)
IKEA is the shit!
Nästa plan är att fixa en snygg fototapet och målarfärg, vill ändra på allt.
Så frågan är:
Ska man photoshopa en bild?

Ska man ha en svartvit?

Eller ska man bara ha en cool bild?


Detta blir inte lätt, såklart ska jag inte ha ngn utav de där bilderna ;P men det är mkt funderingar på hur layouten ska vara..hm, tips gärna!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0