11.08.26

Sickens jäkla slappdag det har varit idag! Har gång på gång tänkt göra ngn nytta som att städa, dammsuga.. men nä jag har verkligen legat i sängen heela dagen ;o tycker jag är värd de efter att ha jobbat hela veckan, bara ledig idag och sen jobba 4 dagar till tills jag är ledig endast 1 dag igen -.-
Orkade mig in till duschen iaf, så man känner sig lite piggare :) fast nu ligger jag iof i sängen igen då jag som sagt ska upp tidigt och jobba imorrn! Blää vill ha helgerna ledigt!! Och nu är både Elin och Cozma låångt borta så man måste roa sig själv om dagarna.. booring! Fikadejtarna är vilande. Ingen Jessica nu heller som dyker förbi en timma på kvällen :( sluta vara ledig och kom tillbaka så jag kan få prata av mig ;)

JUUUSTJA! Jag har äntligen träffat min gamle kära bästa vän :D Magnus, som flyttat till östersund och nyligen fått barn ^^ så nu var han på besök i tuna i helgen så tyckte vi skulle passa på att ses om tiden fanns till och det gjorde den, klaaad japan! Han var med Eddie, vi möttes upp i centrum igår kväll, köpte oss varsin dricka och begav oss sedan till.. Hammarbacksskolan! Såklart. Där vi satte oss på samma ställe där vi alltid satt för 7 år sen :) Fanns MASSOR att prata om! Vi hoppas på att lyckas få ihop klassen ngn dag, skulle vara sjukt kul! Har svårt att tro att alla skulle komma men vore så värt ett försök ;)
I vilket fall som helst, det var riktigt kul att ses igen, det väckte många minnen <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0