11.08.17

Vad som pågått på sistone.. Jag har ÄNTLIGEN fått min nya tv!! 46 tum, inte illa de ;) Nu kan man se texten ordentligt. Awesome! Nu saknas bara ett soffbord, lite tavlor och sånt kanske för att liva upp de lite. Kommer bli super skönt när det är färdigt :)


Bilden på skärmen är ett porträtt utav mig som Jessica ritat ^^
--------------------------------------------------------------------------------------------

Nu har jag fått ordning på naglarna oxå, behövdes bygga på då de efter några veckor ser förjäkliga ut.
Men äntligen så är de fixade, känns naket utan naglar så det var på tiden ;)
Resutatet blev bra tycker jag.
?!

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Som tur var har vi hunnit med en middag tillsammans igen, jag, Elin, Matte & Manfred innan Manfred åker hem på fredag. De blev förstås pizza på il forno i Bällsta :P mådde ganska dåligt efter de så blir nog sista gången jag äter deras mat! Men under själva målet hade vi som vanligt en massa strunt att diskutera ;P hihi alltid lika mys att umgås med nära och kära!




Lillskruttan som blivit stor :))
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Så! Det var lite för denna gång, hörs och ses!




Kommentarer
Jesicat

Haha "va jag känner igen bilden" sen såg jag att den va en av mina. Va söt du är som sparat den :D skönt att du mår bättre! När jobbar du nästa gång? :) Hör väl av mig imorgon om skulle jag tro :p

2011-08-19 @ 19:47:57
Hannizen

ja vad fasiken! du ritade dem ju till mig så klart jag har kvar dem ;D

2011-08-26 @ 22:53:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0