11.08.12

Efter städ och slit på jobbet så var det skönt att komma hem och slå sig ner med ett korsord och soft musik.
Pulade lite i rummet och städade Stures bur som han så fint röjer runt i :P
Gick en sväng till Mors jobb och tog en kopp kaffe :) Begav mig sedan hemåt och satte igång bryggaren åter igen då Jessica kom förbi på en kaffe i lugnet på jobbet :) Mös med lite soft musik och snackade 'skit' ;)
Nu blir det väl bara lite chill framför tven och sova snart då arbetet kallar imorrn igen!



En prydnad i gången på jobbet, där jag och Jessica har placerat en röd gubbe från tom&jerry kexpaketet. Som jag åt upp helt själv btw (a)  haha schyst polare xP Men tror och hoppas jag är förlåten ^^ pöööss


Kommentarer
Jesicat

Haha finaste bilden! :p tack för kaffet igår, behövdes ju uppenbarligen ;D hoppas det går bra på jobbet jaoooo :)

2011-08-13 @ 09:08:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0