11.08.09

Dålig uppdatering på det här bygget asså! Får la bli en liten sammanfattning av de senaste dagarna..
I helgen var jag som sagt på landet, det var riktigt skönt faktiskt. Men för min och mors del vart de inge åka båt.. vädret var inte på topp i lördagsmorse så vi lämnade av far med båten och åkte sedan tillbaka till husvagnen och åt frukost och gjorde oss i ordning och åkte sedan in till norrtälje en sväng. Vädret vart såklart bättre och man började ångra sig lite grann att man inte befann sig ute på vattnet :P men vi strosade runt lite i stan och fikade och hade mys iaf :) Sen fick vi för oss att kika in i en djuraffär bara för skojs skull, men.. med oss hem fick vi en kanin ^^ väärldens sötaste dvärjkanin, ca 7-8 veckor gammal xD Så vart vi med kanin! Sture fick han heta :)



Så vidare tillbaka till husvagnen igen och jag började fixa och dona med bur och hela kittet medans mor hämtade upp far med båt! Det kom som en shock för far kan man säga när han fick syn på "hårbollen" som han kallar han :P men de gick förvånandsvärt bra, Sture är varmt välkommen i våran familj :)
Egentligen så är vi väl lite förvirrade allihop nu när det plötsligt finns en kanin i hemmet.. men både jag och mor kände att det saknades ngt, då vi för ett år sen lämnade bort våran älskade hund pga skäl som jag inte orkar bry mig om att nämna.. så är detta som en trygghet ändå, att bara ha ngt att rå om.
Det vart en riktigt mys lördag med enkla ord! Vi åt pizza till middag i den härligt solen :) Sedan vart de filmtajm, james bond om jag inte minns fel ;P

På söndagen begav vi oss hemåt rätt tidigt, inget speciellt hände väl direkt. Chillade hemma och bara kollade på film och somnade tidigt. Så som en söndag ska vara, riktigt slapp ;)

Igår (måndag) var jag tillbaka på arbetet. Slutade kvart i 4 och drog då med mig Jessica hem som jobbade kväll :) så hon fick hälsa på Sture. Och jag är rätt så säker på att han gick hem hos henne ;) Lite fegis dock som var rädd för att bli biten ;P hihi ^^ Inte Sture inte, nä en sån liten sötnos bits inte :)

Och idag då, ja jag har arbetat.. Åkte runt lite med Jessica igen ;P hem och laga mat och greja lite. Runt 8 kom Jessica och hämtade mig igen, så åkte vi ner till ica och köpte skaplotter i hoppet om att vinna miljonen! Lovar att de inte finns ngn sån vinst på ngn lott!! Muppen hade endå sån tur så hon vann 400 ggr i rad och bara fick nya lotter medans en annan fick köpa nya hela tiden lr vann bara 10 kr, alltså en liten sketen lott utan storvinst XD Haha nya drogen!

Nu blir det nog snart bums i säng, lite trött men är ledig imorrn ;) då blir de följa med bror till banken och greja lite!


Landet

Landet



Kommentarer
Jesicat

Hahaha men Jaaaa lite rädd att den ska bitas :p

Men kommer nog få mod ska du se :p

Mupp för att man vinner, ska inte spela minigolf med dig x)

2011-08-09 @ 23:20:46
Japan

Han som är så lugn och fin :))

Haha skoja lite du vet ;P klart vi ska golfa ;D

2011-08-09 @ 23:29:56
Jesicat

Jaaaaaaa... Ok då ska hålla i honom nästa gång :D

2011-08-11 @ 20:00:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0